Min skola

Det spelar ingen roll att jag har fått tusen läxor, det spelar ingen roll att jag stressar som en galning för att hinna till alla lektioner, det spelar ingen roll att jag måste gå upp tidigt varje morgon, det spelar ingen roll
för jag är här nu.
Här. Här. HÄR.
Jag kan träffa mina kompisar när jag vill, jag får äta god mat, jag får äntligen gå omkring i mina älskade skolkorridorer.

Det enda som skrämmer mig är att det kommer ta slut. Alldeles för snart.
Det är FUTT-proven och sedan är det slut.


Kommentarer
Postat av: Låjs

men efter det börjar dom stora äventtyren juu <33

2010-09-15 @ 21:48:12
Postat av: Oskar

Jag säger som Låjs.

Det här är bara början!

2010-09-16 @ 12:02:57
URL: http://livsillusioner.blogg.se/



Namn & elevhem
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg eller annat:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0