@hoggy

Det är lite struligt med internett här på hogwarts...det här inlägget sparades inte och och jag skrev det i tisdags, men nu kommer det!!
imorgon har vi varit här i en vecka, sjuukt. Det känns som vi har varit här typ i flera månadetr!! redan hundra miljner läxor :( tills imorgon ska jag skriva två pregament rullar i mugglarstudier om en mutterdragare (vad är det?? ;:O) jag som trodde mugglarstudier var ett lätt ämne!! jajja inget att deppa över. Jag får ju iaf träffa alla mina underbara vänner här och det är toppen bra :) jag och en tjej i raven var och shoppade i hogsmeade i lördags, där blev man av med några galleoner ;) men jag blev några klädnader rikare iaf! nä nu får jag nog ta tag i dom där pergament rullarna eller ska jag be oskar om hjälp kanske? ;) <3
Här får ni en bild på mig óckså ;D jag trivs i min slips
(oops smutsig spegel......)

Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag hjälper gärna till!

Förlåt för att jag uppdaterar så dåligt! Sitter omringad av vad som känns som hundratals läxor och böcker jag måste läsa.

En tidvändare hade suttit fint nu.

2010-09-12 @ 11:56:10
URL: http://livsillusioner.blogg.se/
Postat av: Hannan

sötnos!

2010-09-14 @ 19:58:51
Postat av: hp-galen

var köpte du slipsen?

skicka svar till min mejl kanske inte kollar här snart. [email protected]

2011-06-27 @ 14:40:46



Namn & elevhem
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg eller annat:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0