Hej, jag heter Sarah.

Jag vet inte riktigt vad det är meningen att jag ska skriva här, och det gör mig ganska osäker att hela världen kan läsa dethär. För det är precis så det är, i alla fall enligt Louise. Hon sa till mig att "Sarah, bara starta datorn, logga in och presentera dig själv och sen kan typ hela världen se vad du skrivit"
Så enligt henne ska jag alltså presentera mig själv.

Hej, jag heter Sarah och jag är 17 år. Jag fyller 18 den 26 november. Just nu har jag sommarlov men till hösten ska jag börja mitt sjunde år på Hogwarts, vilket betyder att jag kommer ha ganska fullt upp med min FUTT-examen.
Jag tänker väldigt mycket, och folk tenderar att tycka att jag är lite underlig. Antagligen för att jag tänker, men jag vet faktiskt inte riktigt.

Jag går i Gryffindor, och jag trivs här. Folk lämnar mig liksom i fred när de ser att jag går omkring med en slips i rött och guld. Av någon anledning inger Gryffindor respekt, jag vet inte riktigt varför. Det har alltid varit så.

Vi skulle ladda upp en bild på oss också. Såhär ser jag ut: 

Kommentarer
Postat av: hannah

åh jag har alltid sett upp till sjundeårselever!!

2010-06-23 @ 01:30:42
URL: http://hannahgezelius.blogg.se/typmittliv



Namn & elevhem
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg eller annat:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0