Hej, jag heter Oskar.

Nu var det alltså min tur att presentera sig själv, så förträffligt!
Mitt namn är som sagt Oskar och jag fyller 15 om nästan exakt en månad. Vilket betyder att jag börjar mitt femte år på Hogwarts och att jag kommer att ha fullt upp med G.E.T-examen. Men det ska nog bli bra ska vi se.
På fritiden brukar jag hänga i biblioteket eller i naturen. För mig är det två egna världar som man bara kan försvinna till när man vill.

Jag tycker om; att läsa, spela teater och sjunga. Jag är med i kören på Hogwarts och jag tycker att de kan ordna en teatergrupp också. Det hade varit så himla roligt! Ska kanske skicka en uggla till McGonagall och föreslå det?
Jag kan läsa nästan allt som stoppas framför näsan på mig. Jag älskar böcker. Allt från thrillers till kärleksromaner. Även om jag föredrar lite sådanna böcker som egentligen inte handlar om något speciellt. Ungefär som Kärlekselixir Eller Känner Jag Såhär? av Albert Edwahl. Det är nog min favoritbok just nu.
Jag tycker inte om; felskrivningar. Av alla slag. Allt från en särskrivning till en missad bokstav till versaler eller konsonanter vid fel tillfälle. Vilket gör det väldigt pinsamt om man själv råkar missa något. Jag tycker heller inte om människor som finns till för att göra livet surt, lika lite som jag tycker om att se en blomma vissna eller höra på trollkarlsradion om en olycka där flera mugglare eller trollkarlar mist livet.

Jag är en väldigt glad person, men jag är seriös när man ska vara seriös och jag skrattar inte bort trånga situationer, utan känner mig mest tillfreds när jag har rett ut allting.

Det var nog allt för mig. Hoppas att vi ses den första september!


Kommentarer
Postat av: Låjs

oooops känner mig liite träffad xD<3

2010-06-30 @ 23:56:47



Namn & elevhem
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg eller annat:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0