Hej, jag heter Låjs.

Heeej!

 

Jag skulle väl presentera mig då….jag heter louise men kallas för låjs. Jag är 17 år alltså MYNDIG!!! (i trollkarlsvärlden dåå, i mugglarvärlden blir man inte myndig förrän man är 18) om 40 dagar fyller jag 18 och då får jag göra vad jag vill vart som helst, sköööönt ;) jag är alltså halvblod om ni inte har förstått det :P min mamma är häxa och pappa är mugglare! min lillasyster är också häxa men hon börjar inte hogwarts på lääääänge…

 

Egentligen skulle jag slutat hogwarts förra året men under fjärde året blev det liiiite för mycket för mig så jag gick om :P men det var rätt bra, för då kom jag i samma årskurs som Sarah <3 men detta året som kommer blir det futt-proven som gäller dåå, får se hur det går XD

 

När jag inte är upptagen med att bli trackad av professor Macmillan eller professor Li för att jag inte riktigt hunnit med att göra mina läxor (det är faktiskt inte alltid så lätt!!) brukar jag träffa mina underbara vänner <3 eller så letar jag reda på någon skön fest och sådäära ;) jag vet inte riktigt vad folk som jag inte känner tycker om mig men jag bryr mig inte så mycket folk för tycka vad dom vill XD

 

här ser nu hur jag ser ut….en bild från februari typ, den bästa jag hitta...


Kommentarer
Postat av: hannah

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHAHHAHA XD<3

2010-06-27 @ 23:02:18
URL: http://hannahgezelius.blogg.se/typmittliv



Namn & elevhem
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg eller annat:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0