saknad en augustinatt

nu är det första augusti. det betyder att det är exakt en månad kvar tills skolan börjar.
jag längtar.

jag vill tillbaka till fina människor och jobbiga läxor, till gryffindortornet, till eftermiddagste i stora salen precis när man tror att lektionerna ska döda en. jag vill ha min skoluniform på mig, jag vill spendera tråkiga söndagar vandrandes omkring i slottet ensam. jag vill sitta i vid-behov-rummet med mina bästa vänner på en fredagskväll och skratta tills jag inte får någon luft. jag vill vill vill.


Kommentarer
Postat av: Låjs

jag förstår inte hur du kan längta :p men det är inte långt kvar gumman <3

2010-08-02 @ 17:15:44
Postat av: Oskar

Så himla fint. Och du är så bra på att få ner vad du vill i ord!

2010-08-02 @ 18:49:55
URL: http://livsillusioner.blogg.se/
Postat av: Hannan

usch... jag saknar mitt läppstiiift!

2010-08-06 @ 01:08:58



Namn & elevhem
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg eller annat:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0